Cienie nienawiści reanimation, nk, ale zak (;
oferta kolonii Harry Potter Kolonie dla dzieci Travelkids | Szybki i bezpieczny 24h | ![]() ![]() ![]() ![]() |
Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
Cienie nienawiści reanimation, nk, ale zak (;
Pawelord2 |
![]()
Post
#1
|
![]() Prefekt Naczelny Grupa: Magiczni Forumowicze Postów: 587 Dołączył: 10.04.2003 Skąd: Przeworsk Płeć: Mężczyzna ![]() |
Najpier chce wiedziec kto jeszcze jest... w
razie czego dobierzemy kogos nowego do gry ( zeby nie bylo - ja jestem
chetny do prowadzenia dlaej, nie wiem jak z wami)
"...P..." -------------------- now everybody's praying, don't pray on me
|
![]() ![]() ![]() |
Pawelord2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Prefekt Naczelny Grupa: Magiczni Forumowicze Postów: 587 Dołączył: 10.04.2003 Skąd: Przeworsk Płeć: Mężczyzna ![]() |
Sol
*** pozwoliłem sobie nieco poprowadzić twoja postać, najpewniej tak jak sama być ją poprowadziła, teraz ja zwracam. Znajdujesz się w podniebnym zamku - siedzibie aniołów. Jeżeli nie pamietasz co się działo - wraz z Sheikiem - serafinem - uciekłaś od Legiona, Bathralla i upadłego anioła. Ten pierwszy najwyraźniej strasznie się zezlościł spotkaniem z Sheikiem, gdyż rozrósł sie do olbrzymich rozmiarów i przybrał odrażająca postać. Gdy wraz z serafinem uciekliście na bezpieczną odległość wyjaśnił Ci conieco - opowiadał o czterech demonach wałesajacych się nie wiadomo dlaczego po świecie, o krainie wiecznych sniegów gdzie zamykane sa dusze owiane legendą, zamykane wbrew ich woli. Po rozmowie pozostało wiele pytań, ale anioł nie miał zamiaru wyjasniać - zabrał cię wprost do Podniebnego Królestwa, gdzie ma się rozstrzygnąć twój los. *** Sheik wraz z arcykapłanem czyli aniołem który rządził zamkiem zamknęli sie w sali tronowej aby odbyć naradę. Na ten czas zostałaś sama - mogłaś pochodzić po zamku. Był on dość rozległy, ale dookoła niego znajdowało się raptem kilka budowli zawieszonych w powietrzu. Była to kuxnia niejakiego Gabriela, dom arcymistrza Magii powietrza oraz kilka domostw. Pozwiedzałas nieco okolicę - dość monotonny krajobraz, niezbyt ciepło, wiejacy wiatr - to ci przypominało Wioske w górach z której pochodziłaś. Wróciłaś na dziedziniec i tam oczekiwałaś końca narady arcykapłana i serfina. W międzyczasie przez dziedziniec przebiegł człowiek z długiej szacie - nie wyglądał na anioła. Dobiegł do drzwi, porozmawiał ze strażnikiem, a ten go wpuścił na salę obrad. Tymczasem poczulas cos dziwnego - jakby strach narastajacy z kazdą chwilę - coś zbliżało się do zamku - około pół godziny później na choryzoncie pojawił sie zwiastun nieszczęścia - czarne chmury. I nie były to zwykłe chmury - drzwi do sali otworzyły się i wyszedł z nich ów człowiek którego widziałaś wcześniej. Staną obok ciebie i rzekł - to nie chmury, nie one nas przerażaja. To cień idzie, i nie można go zatrzymać. Z tymi słowami odszedł powoli w stronę domu arcymistrza magii powietrza. Zdążyłaś zauważyć że miał na sobie długi niebieski płasz oraz młot z symbolem słońca przytroczony do pasa. I rzeczywiscie - nie chmury pęłzły w strone zamku - cień snuł się dolinami, cień przetaczał sie przez lasy i wszystkich zniewalał strachem. Coś czaiło sie w jego wnetrzu, cos co pałało rzadzą zemsty. Nieumarli ruszyli ze swoich siedzib daleko na wschodzie. Drzwi do sali obrad rozwarły się ponownie - tym razem stana w nich Sheik i arcykapłan. Przywołali Cie do siebie i pierwszy z nich rzekł: - Stało się. Glidia słońca padła pod mieczami nieumarłych. Jeden z demonów którego imiona jeszcze nie znamy pojawił sie tam i wykradł przedmiot zwany Kotłem cienia. Teraz pod osłoną tego tworu siły nieumarłych mogą bezpiecznie podróżować. Oto widzisz jak nadciagaja - powiedział i wskazał na czarny pas wciąż rosnacy na wschodnim niebie. - Czas pokazać im iż nie moga zdobyć Podniebnego Zamku - zajmij stanowisko, idz do Gabriela, niech da Ci czego potrzebujesz - ale uważaj, nie ma on broni takiej jaką ty władasz. Kiedy będziesz gotowa daj nam znać, pokażemy Ci stanowisko obronne. Przygotuj się na ciężka walkę... Odiwedziłas więc Gabriela - mógł ci on dać tylko mikstury uleczające i regenerujace - wiec je wzięłaś. Sheik kazał ci stanąć obok jakiegos wejścia - świeciło ono łagodnym blaskiem, nie możesz zobaczyc co sie znajduje po drugiej stronie. - Czekaj tutaj - nakazał serafin. Czekaj aż wróci nasz wysłannik. Wtedy szybko wyjasnij mu sytuację. A tymczasem rzegnaj, trzeba jeszcze dużo zrobić... I tak oto zostałaś ponownie sama w tym obcym miejscu... Sol Poziom 6 - Mag żywiołów ( Magia Ziemi, Powietrza, Wody, Ognia) Życie - 46/46 Siła - 18 Mana - 46/46 Zręczność - 30 Odwaga - 15 Zmęczenie - 0 Strach - 1 Wytrzymałość - 15/15 Biegłości: Miecz jednoręczny - expert Magia Żywiołów - expert (wszystkie cztery szkoły) Różdzka - początkujacy Lekka zbroja - początkujacy Zbroja ciężka - początkujacy Ekwipunek -Mikstura uleczajaca - zwraca 20 pkt zycia -Wieksza mikstura leczenia - Zwraca 4- pkt. Zycia -Pierścień - zwykły pierścień, wykonany ze srebra (def +1) -Zwój czaru przyspieszenia (+20 do szybkości, 4 ruchy na turę, działa 3 tury) Broń & zbroja Miecz lodowy - unikalna broń, spotykana tylko i wyłącznie w Wiosce Ludzi Lodu. Ostrze jest całkowicie wykonane z lodu, a mimo to nie topi się. Ataki mogą spowalniać przeciwnika. Naprawdę wspaniała broń jezeli dobrze się nia włada. (Obr. 14 - 19, K6 - 6 obrazenia 19 + ilość siły + spowolnienie wroga na 1 turę - ma on tylko jeden ruch Inne : brak) Kaftan skurzany - mało popularny, bardzo lekki typ zbroi. NIe spowalnia ale nie zapewnia też dobrej ochrony Defensywa +2 (% obrażen odjętych od ataku wroga) Inne - Wytrzymałość +1 Znane czary - - Kula ognia - koszt mana 5 pkt - silny czar, atakuje grupę potworów. (obr 10 - 15, K6 - 6 obrażenia 17 pkt) - Lodowy grot - koszt mana 6 pkt - czar atakuje pojedynczego wroga, spowalnia go i zadaje pewne obrażenia (obr. 3 - 8, K6 - 6 zamraza cel na 1 turę - brak mozliwosci ruchu u wroga) - Wicher - koszt mana 10 pkt - tworzy dookoła ciebie ściane powietrza i wzmacnia twój pancesz o 5 %, trwa 2 tury - Rój - koszt mana 6 pkt - przyzywa rój małych pszczół, które gryzą wroga i mogą spowodować jego ucieczkę (K6 1-3 atak udany, K6 4 - 6 atak nieudany) - Grom - koszt mana 16 pkt - wzywa potężną błyskawicę która atakuje cel i paralizuje go (obr. 16 - 21, K6 - 6 obrażenia 21 + paraliż na jedna turę) - Regeneracja - koszt mana 10 pkt - w każdej turze wraca ci 5 okt życia i jeden punkt mana (trwa trzy tury) - Zaklety lód - koszt mana 16 pkt - tworzy scianę z lodu, która obraca się dookoła Ciebie i dodaje pancerzowi 6% wytrzymałości, dodatkowo rani wrogów (obr. 14 od uderzenia, odpycha wroga od ciebie, spowalnia cel na jedna ture, trwa 6 tur) Uwaga - efekty Wichru i Zakletego lodu nie sumuja się Ilość złota - 6000 szt. No to tyle - mało ale nie bardzo miałem co tutaj jeszcze wykombinować... rób co chcesz ;] W razie jakichkolwiek pytań - pisać, pisać, pisać "...P..." -------------------- now everybody's praying, don't pray on me
|
![]() ![]() ![]() |
Kontakt · Lekka wersja | Time is now: 15.05.2025 16:49 |