Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

265 Strony  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Mili Panowie, Panie I Reszta Lolkow, G@l3rI4 TS :>

Bitter
post 26.05.2004 11:45
Post #1 

Kandydat na Maga


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 87
Dołączył: 21.12.2003
Skąd: najbiedniejszy region UE.




dawno nie bylo takiego tematu, a ze

kelyy ostatnio daje caly czas beznadziejne juz walkowane setki razy tematy,

sluzace tylko do gadania o niczym i nabijania, ja tez sobie taki zaloze, a

co! wolno mi [;

dawac tu adresy do swoich zdjec, moze nawet

kiedys dementi zrobi galerie naszego forum, jak mu sie bedzie nudzic? [:

tylko prosze bez calych galerii - 1 do 3 i bylo by milo.

zeby nie

bylo - bitter vel wiedzma vel key_cia vel villemo vel wredny succub (empire

d; ) na rekolekcjach, zdjecia z marca\kwietnia bodajze:
<a

href='http://www.korbafamily.republika.pl/wiedzma1.gif'

target='_blank'>z zaskoczenia</a>
<a

href='http://www.korbafamily.republika.pl/wiedzma2.gif'

target='_blank'>przy palacu Czartoryskich ze swoja swita ;></a>

>Linki nieaktualne<

Ten post był edytowany przez Elvaralinde: 07.06.2006 20:03


--------------------

and he said 'I got to be honets - I've been waiting for you all my life.'
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Shell
post 26.05.2004 16:25
Post #2 

Szukający


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 459
Dołączył: 09.04.2003
Skąd: z krainy Oz

Płeć: Kobieta



Jak dasz to przestane jeczec =P Proooooooooooooooooooooooosze =D

Ee tam najwyzej nas wywala =D mowi sie trudno =D

Proooooooooooooooosze =D


--------------------
Miasto wśrubowało się w ziemię, pięściami walczącego marzenia.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
SSWk
post 26.05.2004 16:37
Post #3 

Kandydat na Maga


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 58
Dołączył: 21.05.2003




Fajna fryzura... Kiedys też chciałam taką mieć =D.


--------------------
Ownlog
Nie klikaj tu!
Eliasie (ty wiesz, że do Ciebie mówię) jeśli to czytasz to odezwij się do mnie w jakiś sposób na GG!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Norriśka
post 26.05.2004 16:56
Post #4 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 155
Dołączył: 07.04.2003
Skąd: currently riding the lightning




ten temat nie powinien byc na Galerii jeszcze z jednego względu, a mianowicie to jest galeria TS, czyli Talk Show.

na motorku :] (zdjęcie z końca lipca 2003, bardziej nowych fotek jeszcze nie zeskanowałam)

Ten post był edytowany przez Norriśka: 26.05.2004 16:59


--------------------
user posted image
hiiil de łooooord, mejkit beter pleeeeejs, for juu end for miii end di entaaaajr hjumyn reejs!

-Zapraszam na moje Forum Motoryzacyjne-

WinAmp zapodaje:
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
voldius
post 26.05.2004 17:45
Post #5 

Unregistered









ej weźcie jeżeli komentujecie kogoś, to dawajcie fotki. paw wreszcie jest jakiś temat, a Ty go nkomentujesz w taki sposób. rób wyrzuty, a sam załóż coś mądrego.
jestem wśród zdjęć siory. ja jestem w masce i ja jestem chłopaczkiem za krzesłem.
Go to the top of the page
+Quote Post
Bitter
post 26.05.2004 19:10
Post #6 

Kandydat na Maga


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 87
Dołączył: 21.12.2003
Skąd: najbiedniejszy region UE.




hmm, tymek, piekny jestes ;d normalnie widze, ze dracon moze czuc sie zagrozony na pozycji sexbomby forum d;

mysia, sswk - dzieki. teraz mam co prawda 1/3 tego co na zdjeciu i w blond wersji, no ale takich aktualnych zdjec jescze nie mam ;p tez bardzo lubie ta fryzurke hyhyh.


--------------------

and he said 'I got to be honets - I've been waiting for you all my life.'
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eden_ka
post 26.05.2004 19:17
Post #7 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 149
Dołączył: 08.05.2003
Skąd: Neverland




Dobra... moze sie ostatnio nie udzielam na TSie ale co tam...

ja to to po.. hmm... ktoa to byla.. a no tak, ja jestem po prawej XD

i ja (w srodku) na Slowacji

Ej, fajne sa te zdjecia twojej siostry no i model tez niczego sobie XD


--------------------
user posted image
"While I crawl into the unknow - cover me
I'm going hunting for mysteries - cover me
I'm going to prove the impossible really exists" - Bjork
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
anagda
post 26.05.2004 19:42
Post #8 

Członek Zakonu Feniksa


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 1994
Dołączył: 05.04.2003

Płeć: Kobieta





--------------------
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
krufka
post 26.05.2004 20:07
Post #9 

Kandydat na Maga


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 57
Dołączył: 30.12.2003




QUOTE (anagda @ 26.05.2004 18:42)
ja mam same brzydkie sad.gif z jakiś koncertów, czy co mad.gif ale dam je, a co mi tam!

ja! na głównym planie, podczas śpiewania.... tongue.gif
i ja podczas grania na.... nie... lepiej sami zobaczcie.... straszne.....

Słuchaj - sorry, że zawracam ci twarz, ale ile czasu uczysz się grać? I czy myślisz, że jest warto zacząć grać w wieku 17 lat? =) (Bo mnie ostatnio naszła refleksja dotycząca grania na skrzypcach (lub lepiej na wiolonczeli, ale na nią mnie nie stać =( ))..


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Amethyst
post 27.05.2004 08:38
Post #10 

Kafel


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 18
Dołączył: 05.04.2003
Skąd: Lublin




Hehe bardzo ladne zdjecia smile.gif Fajnie tak wiedziec z kims sie konwersuje na tym forum wink.gif
No to ja tez dam moze moje zdjecie. Zdjecie ma z pol roku i jestem na nim z moja starsza siostra. Ja to ta po lewej, w czarnej bluzce i spodnicy wink.gif
Hihihi
Ja


--------------------
Without a soul
My spirit's sleeping somewhere cold
Until you find it there and lead it back home...

Moj blodzek : ...::Amethyst::...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vampirka
post 27.05.2004 15:38
Post #11 

Renia


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 367
Dołączył: 05.04.2003

Płeć: Kobieta



morna bez wazeliny [cociaz lubie malinowa;)] ale nie wiedzialam ze ty jestes taka.. slodziutka
;]

ookk

session in the 'city';p
na granicy zycia i smierci :d
angels oh yeaa [lewo]


--------------------
Morning, sunshine. How do you feel?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
SSWk
post 27.05.2004 18:22
Post #12 

Kandydat na Maga


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 58
Dołączył: 21.05.2003




OK, zdjęcia w troche złej jakości , bo zrobione marną cyfrówką i okrojone przez mojego tatę.

1
2


--------------------
Ownlog
Nie klikaj tu!
Eliasie (ty wiesz, że do Ciebie mówię) jeśli to czytasz to odezwij się do mnie w jakiś sposób na GG!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mara
post 28.05.2004 15:15
Post #13 

Szukający


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 485
Dołączył: 05.04.2003
Skąd: Słupsk ;D




ech ludzie tongue.gif
No dobra daje swoje zdjecia tongue.gif

ja
ja to ta w srodku
ta po lewej smile.gif

jak komus sie wgra to dobrze...mi za bardzo nie chce tongue.gif

Ten post był edytowany przez _Marcia: 28.05.2004 15:16


--------------------
'Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą'
Profesorze Włodku... na zawsze w naszych sercach ;*


Give me a whisper And give me sigh
Give me a kiss before you tell me godbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had ... Baby

'Don't cry' Guns N'Roses

"Bo w życiu chodzi o to by być trochę niemożliwym"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Vilanda
post 28.05.2004 15:21
Post #14 

Prefekt Naczelny


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 558
Dołączył: 25.05.2004
Skąd: israel

Płeć: Kobieta



Fajowa czapka XD

Ten post był edytowany przez Vilanda: 28.05.2004 15:22


--------------------
jestem w nastroju nieprzysiadalnym,
FREE percy!
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Brenda
post 28.05.2004 16:02
Post #15 

realistka


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 288
Dołączył: 05.04.2003
Skąd: z czocha (:




mi się zdjęcia nie wyświetlają... przekroczony transfer;/

a jakie to? te ze Słupska sierpniowe? smile.gif

i która czapka? jak taka kolorowa, to moja!;>


--------------------
Nie wierzę w to, że koniec nadejdzie
Nie wierzę w to, że coś rozumiem
Nie wierzę w to, że kochać umiem...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mara
post 28.05.2004 17:48
Post #16 

Szukający


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 485
Dołączył: 05.04.2003
Skąd: Słupsk ;D




wlasnie mi mialas dac ta czapke =P

Ten post był edytowany przez _Marcia: 28.05.2004 17:48


--------------------
'Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą'
Profesorze Włodku... na zawsze w naszych sercach ;*


Give me a whisper And give me sigh
Give me a kiss before you tell me godbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had ... Baby

'Don't cry' Guns N'Roses

"Bo w życiu chodzi o to by być trochę niemożliwym"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
dementorek
post 28.05.2004 18:00
Post #17 

Don Dementore


Grupa: wiecznie żywi...
Postów: 1136
Dołączył: 04.04.2003
Skąd: Caer Deithwen

Płeć: kaloryfer





--------------------
ewa tu bylam (krotko acz efektownie)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pawelord2
post 29.05.2004 19:39
Post #18 

Prefekt Naczelny


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 587
Dołączył: 10.04.2003
Skąd: Przeworsk

Płeć: Mężczyzna



Wiecie ze to jest klasyczny offtop? i ja bym wam dał za to specjalne rangi, dumbassy czy inne przyjemne ;p

olac

Ja swoich zdjęc nie mam wiele i to nie tylko na dysku ale ogolnie. Jak mam to takie jak to któro zaraz zaprezentuję - czyli stare (to jest sprzed okolo 3 lat, teraz sam bym siebie na ulicy nie poznał ;p) i w marnej jakości. Ale juz niedlugo wycieczka... wiec moze wam cos lepszego zaprezentuje ;p

P2 z polowy 2000
"...P..."

Ten post był edytowany przez Pawelord2: 29.05.2004 19:39


--------------------
now everybody's praying, don't pray on me
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Vilanda
post 29.05.2004 20:07
Post #19 

Prefekt Naczelny


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 558
Dołączył: 25.05.2004
Skąd: israel

Płeć: Kobieta



A ja swoich zdjec nie mam. No dobra mam ale wole wam oszczedzic koszmarów. Chyba że znajde cos ludzkiego *marne szanse XD*


--------------------
jestem w nastroju nieprzysiadalnym,
FREE percy!
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
BlackOmen
post 29.05.2004 20:51
Post #20 

Animag


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 1526
Dołączył: 29.05.2004
Skąd: 4chan.org

Płeć: Mężczyzna



Wrzucaj ja czekam an swoje nowe zdjatka jak sie wywolaja to zapewne wrzuce tongue.gif


--------------------
user posted image
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?"
Jonasz Kofta
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Atlashia
post 29.05.2004 22:45
Post #21 

Kandydat na Maga


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 79
Dołączył: 05.04.2003
Skąd: Ja tu tylko na chwilę.




Pawelord, ja wcale nie chcialam tego mowic - ale ja cie chyba znam _^_.
Masz moze mlodsza siostre Agate i czesto wyjezdzasz do Warszawy/Krakowa/Lublina? >.>


--------------------
Poszła, aha! ;D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lilly
post 30.05.2004 13:51
Post #22 

Forumowa Sekretarka


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 332
Dołączył: 05.04.2003
Skąd: Kielce

Płeć: Mężczyzna



Sorry za złą jakość (...) a, no i jestem niefotogeniczna, w realu lepiej wyglądam :>

Uno
Due
Tre


--------------------
زدزز - Lilly po arabsku ;D

user posted image user posted image user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pawelord2
post 30.05.2004 14:21
Post #23 

Prefekt Naczelny


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 587
Dołączył: 10.04.2003
Skąd: Przeworsk

Płeć: Mężczyzna



Atlashia - zmartwię cię, ale nie mam młodszej siostry, a warszawy szczerze unikam :]

Jak pisałem to zdjęcie jest już stare... w okolicach 5-6 czerwca dam coś aktualnego :]
"...P..."


--------------------
now everybody's praying, don't pray on me
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
SSWk
post 31.05.2004 17:12
Post #24 

Kandydat na Maga


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 58
Dołączył: 21.05.2003




Lilly... Czy mi się wydaje czy to z Natalią i Pauliną z Sistars? Cemu nitk nie mówi mi jaka jestem ładna! Nie zgadzam się!

Ten post był edytowany przez SSWk: 31.05.2004 17:13


--------------------
Ownlog
Nie klikaj tu!
Eliasie (ty wiesz, że do Ciebie mówię) jeśli to czytasz to odezwij się do mnie w jakiś sposób na GG!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mysz
post 31.05.2004 19:01
Post #25 

Tłuczek


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 39
Dołączył: 03.04.2004




Ty Paskudo.


--------------------
user posted image
Jestem jedną z nas.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

265 Strony  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
 


Kontakt · Lekka wersja
Time is now: 16.07.2018 20:29