Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

10 Strony  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Teledyski

voldius
post 11.11.2004 18:08
Post #1 

Unregistered









kozackie teldyski - no własnie, nie chodzi mi pod względem muzyki, ale pod względem treściowym.

świetny jest dmx - who will [we?] be

oczywiscie moge też polecić wszystkiego teledyski Eminema, też dobrze zrobione.
Go to the top of the page
+Quote Post
Myśka
post 11.11.2004 20:46
Post #2 

nigeryjski chłopiec


Grupa: czysta krew..
Postów: 1196
Dołączył: 05.04.2003
Skąd: podróżny busik the kooks

Płeć: Kobieta



franz ferdinand - take me out
incubus - megalomaniac
aerosmith - girls of summer
dj tomila - freaky girl
anna maria jopek - tam, gdzie nie siega wzrok
placebo - special needs


jest ich wiecej, ale nie przypomne sobie w danej chwili.

Ten post był edytowany przez Myśka: 11.11.2004 20:54


--------------------
she moved so easily all i could think of was sunlight
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pawelord2
post 12.11.2004 11:13
Post #3 

Prefekt Naczelny


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 587
Dołączył: 10.04.2003
Skąd: Przeworsk

Płeć: Mężczyzna



Weird Al Yankovic - Amish paradise :]]]] i caaała masa innych chociazby Smells like Nirvana
Ogolnie, to co ten człowieczyna wyczynia zasługuje na oskara ;p

Koniecznie ściągnąć, ubaw gwarantowany :]

Jak jacyś chętni są (no nie mówcie nawet że nie widzieliście tych teledysków ;])

To klikać : Amish Paradise
Smells Like Nirvana
"...P..."

Ten post był edytowany przez Pawelord2: 12.11.2004 11:21


--------------------
now everybody's praying, don't pray on me
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
BlackOmen
post 12.11.2004 11:25
Post #4 

Animag


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 1526
Dołączył: 29.05.2004
Skąd: 4chan.org

Płeć: Mężczyzna



Ludzie pora na klasyczny i genialny teledysk!

Genesis - Jesus He Knows Me <- Chyba moj ulubiony teledysk user posted image


--------------------
user posted image
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?"
Jonasz Kofta
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
GrimmY
post 13.11.2004 01:15
Post #5 

Potężny Mag


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 2508
Dołączył: 08.07.2004
Skąd: z miejsca, gdzie stało zomo.

Płeć: Mężczyzna



prodigy - smack my bitch up (nie bede komentowal)
afrika bambaataa & the soulsonic force - planet rock < klasyk i jusz
aphex twin - come to daddy - ech ta slodka psychodela
beastie boys - sabotage - bo jest klasa sama dla siebie, a pomysl z przerobieniem seriali policijnych byl kapitalny
w sumie wszystkie teledyski bjork to dla mnie naprawde ciekawy kawalek montazu i muzyki ("all is full of love" i "it's oh, so quiet" mi najbardziej w pamiec zapadly)
lubie tez animowane teledyski...tu panuje u mnie pearj jam i ich "do the evolution", no i ofkoz wamude project "king of my castle" (w sumie z ghosta dali obrazy, wiec jak dla mnie mogly by to byc nawet mongolskie przyspiewki), linkin park costam mi sie nie podobal...widzialem tez kiedys teledysk kapeli green jelly "three little piggies" czy jakos tak, w kazdymbadz razie byl to remake bajki o trzech malych swinkach i wielkim zlym wilku.poszukajcie i obejrzyjcie , warto!


--------------------
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Kira
post 14.11.2004 16:01
Post #6 

Mistrz Różdżki


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 1312
Dołączył: 15.05.2003
Skąd: Roma, Italia!

Płeć: Kobieta



mi się zawsze podobał teledysk Robbiego Williams'a do piosenki o tytule... zapomniałam =D nie no, zaraz... Come undone bodajże. oo, jak mi się strasznie podobał. i w dalszym ciągu go lubię zresztą.
poza tym Rain of a Thousand Flames Rhapsody ;DDDDDDDDDDDD buehehe. i błysnął plastikowy miecz mmmm! kul.
a tak poważnie. Happy shinny people, What's the frequency, kenneth? i E-bow the letter REm. chociaż REM to prawie wszystkie lubię. są niby proste, niemniej mają w
sobie coś fajnego. wszystko Tool'a [Parabola,Prison Sex!!!], Everything invaded Moonspell'a. Lubię mówić z tobą Akuratów. i helledyski kredek. he he.
i jeszcze duzo więcej , o których teraz nie pamiętam.



--------------------
ogni giorno sempre faccio qualche lotta
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
voldius
post 14.11.2004 16:21
Post #7 

Unregistered









tak Akurat ma fajne teledyski.

no i trzeba przyznać, że cos w sobie ma Joss Stone.

świetny jest Kylie Minogue z Nickiem Cavem. piosenka też jest świetna. mua, powiedziałbym, że cała ta płyta jest świetna. Murder Ballads.
Go to the top of the page
+Quote Post
Norriśka
post 14.11.2004 16:47
Post #8 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 155
Dołączył: 07.04.2003
Skąd: currently riding the lightning




the white stripes - the hardest button to button


--------------------
user posted image
hiiil de łooooord, mejkit beter pleeeeejs, for juu end for miii end di entaaaajr hjumyn reejs!

-Zapraszam na moje Forum Motoryzacyjne-

WinAmp zapodaje:
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Katon
post 15.11.2004 15:57
Post #9 

YOU WON!!


Grupa: czysta krew..
Postów: 7023
Dołączył: 08.04.2003
Skąd: z króliczej dupy.

Płeć: tata muminka



- wszystko Eminema (szczególnie ostatni)
- The White Stripes - Seven Nation Army
- Pearl Jam - Jeremy
- Nirvana - SLTS
- Franz Ferdinand - Take me out
- Fatboy Slim - absolutnie wszystko!!!!

Napewno coś mi się jeszcze przypomni.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dajmond
post 15.11.2004 17:13
Post #10 

Prefekt


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 356
Dołączył: 29.06.2003
Skąd: nie wiem




QUOTE(Norriśka @ 14.11.2004 16:47)
the white stripes - the hardest button to button
*



a mnie tak niezbyt w sumie, bo nie ma treści tylko rytm ten teledysk


--------------------
.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Norriśka
post 15.11.2004 18:59
Post #11 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 155
Dołączył: 07.04.2003
Skąd: currently riding the lightning




QUOTE(Diamond @ 15.11.2004 17:13)
QUOTE(Norriśka @ 14.11.2004 16:47)
the white stripes - the hardest button to button
*



a mnie tak niezbyt w sumie, bo nie ma treści tylko rytm ten teledysk
*



wybierając ten teledysk kierowałam się wkładem w zrobienie go i końcowy efekt. a ten jest fenomenalny.


--------------------
user posted image
hiiil de łooooord, mejkit beter pleeeeejs, for juu end for miii end di entaaaajr hjumyn reejs!

-Zapraszam na moje Forum Motoryzacyjne-

WinAmp zapodaje:
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dajmond
post 16.11.2004 14:36
Post #12 

Prefekt


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 356
Dołączył: 29.06.2003
Skąd: nie wiem




oczywiście tego nie podważam, myślałam, że chodzi Ci o treść ^^'
edit: ci z małej... JASNE =='

Ten post był edytowany przez Diamond: 16.11.2004 14:37


--------------------
.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Aniacoolerka
post 02.12.2004 23:21
Post #13 

Kafel


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 20
Dołączył: 31.07.2003
Skąd: Katowice




To są teledyski odpowiadające mi pod względem treści a nie muzyki (chociaz niektóre piosenki bardzo lubię):
1) Linkin Park - Numb - świetna historia, wiele osób się z nią utożsamia;
2) Junior Senior - Move Your Feet - hehe, podoba mi się to w jaki sposób jest zrobiony i wogóle, zdaje mi się że robili go po prostu w paincie;
3) Blink 182 - All The Small Things - parodia bekstritów biggrin.gif:D;
4) Jay-Z - 99 Problems - Nie wiem czemu ale podoba mi sie tongue.gif;
5) Rammstein - Amerika - po prostu fajne
6) The Darkness - I Belive In The Thing Called Love - nie mam słów tongue.gif
7) Eminem - Mosh - fajne, szczególnie tekst piosenki!!!!!

P.S. : Jak ja tu dawno na forum nie byłam i ile sie zmieniło tongue.gif




--------------------
"This is my December
This is my time of the year
This is my December
This is all so clear

This is my December
This is my snow covered home
This is my December
This is me alone"


Linkin Park - My December

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Norriśka
post 03.12.2004 16:25
Post #14 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 155
Dołączył: 07.04.2003
Skąd: currently riding the lightning




QUOTE(Aniacoolerka @ 02.12.2004 23:21)
2) Junior Senior - Move Your Feet - hehe, podoba mi się to w jaki sposób jest zrobiony i wogóle, zdaje mi się że robili go po prostu w paincie;


no, w paincie raczej trudno byłoby to zrobić smile.gif ten teledysk został zrobiony na bazie starych gier komputerowych z czasów początków ery komputerowej smile.gif


--------------------
user posted image
hiiil de łooooord, mejkit beter pleeeeejs, for juu end for miii end di entaaaajr hjumyn reejs!

-Zapraszam na moje Forum Motoryzacyjne-

WinAmp zapodaje:
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Neonai
post 03.12.2004 19:22
Post #15 

Jolene


Grupa: czysta krew..
Postów: 3818
Dołączył: 20.10.2003
Skąd: z nizin.

Płeć: Kobieta



Metallica - One
to jest teledysk naprawdę godny polecenia. oglądając go czułam jakiś taki wewnętrzny niepokój, współczucie. poza tym świetnie współgra z treścią utworu.

Nirvana - Smells like teen spirit
za superaśne pogo i klimat

Incubus - Megalomaniac
bardzo ciekawy, taki...alternatywny? nie wiem jak to okreslićXP

Cher, Beavis and Butthead - I got you babe
ta ta, ta ta, ta ta, ta ta ;D śmieszna kreskówka

Pink Floyd - High hopes
bajkowy.

Ten post był edytowany przez Neonai: 03.12.2004 19:23
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
GrimmY
post 04.12.2004 02:47
Post #16 

Potężny Mag


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 2508
Dołączył: 08.07.2004
Skąd: z miejsca, gdzie stało zomo.

Płeć: Mężczyzna



QUOTE
za superaśne pogo

i tam. pogo nawet fajne, ale lepsze bylo na teledysq rage aginst the machine - sleep now in the fire w wersji live z koncertu w meksyku.
a ostatnio obejrzane:
dezerter - zabojca czasu
eric prydz - call on me (glupiutkie to, ale prosty facet sie cieszy...hihi)
bjork - joga (raczej dopiero)
ale kroluje u mnie ostatnio to: marilyn manson - the lest we forget video collection, czyli caly dvd z teledyskami dziwnego jak dla mnie czlowieka, (ktorego to muzyki nie specjalnie lubialem sluchac, aczkolwiek teledyski zawsze mial niebanalne), a wszystko wlozone w zgrabne menu, posegregowane wzgledem albumow - jednym slowem samo zaprojektowanie tego wszystko podoba mi sie. co na plytce? no video (do pytki z muza) . kilka burakow - np. nie wiem jednak z jakich powodow (?) nie ma na tam teledysku do tainted love, grzech. do zassania na suprnovej, pewnie i gdzie indziej natkniecie sie na torrenta.


--------------------
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Magya
post 04.12.2004 15:21
Post #17 

Czarodziej


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 874
Dołączył: 01.08.2004

Płeć: Kobieta



Mi osobiście bardzo podobają się teledyski :
Within Temptation - Stand my ground
Usher feat Alicia Keys - My boo
Robbie Wiliams - Feel
Christrina Aguilera - Beautyfull

Jest ich oczywiście dużo ale to są moje ulubione biggrin.gif


--------------------
Motylem jestem.


user posted image

Członkini The Marauders - fanklubu Huncwotów
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Child
post 04.12.2004 18:08
Post #18 

leżący rybak


Grupa: czysta krew..
Postów: 7043
Dołączył: 26.11.2003

Płeć: Mężczyzna



QUOTE
6) The Darkness - I Belive In The Thing Called Love - nie mam słów
ja też - dlatego zawsze zmieniam kanał jak to widzę :]


--------------------
user posted image
His power level... It's over ni-- oh, wait. It's only over seven thousand.

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Neonai
post 05.12.2004 00:49
Post #19 

Jolene


Grupa: czysta krew..
Postów: 3818
Dołączył: 20.10.2003
Skąd: z nizin.

Płeć: Kobieta



QUOTE
eric prydz - call on me (glupiutkie to, ale prosty facet sie cieszy...hihi)

to już lepsze są teledyski bojsbendu BLUE XP
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
GrimmY
post 05.12.2004 14:26
Post #20 

Potężny Mag


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 2508
Dołączył: 08.07.2004
Skąd: z miejsca, gdzie stało zomo.

Płeć: Mężczyzna



to tez moze byc ;d


--------------------
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
irycio
post 05.12.2004 20:14
Post #21 

Mugol


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 9
Dołączył: 26.05.2003




az dziw, ze nikt jeszcze nie wspomnial o
Unforgiven-Metallica. Teledysk kilka minut dluzszy, ale robi wrazenie
Poza tym fajny jest tez show must go on -queen
a takze cos z black sun-soundgarden
i jeszcze run to the hills-iron miaden
a do tego unholy warcry-rhapsody...
no, to moje ulubione biggrin.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ogniomiotka
post 08.12.2004 09:47
Post #22 

Mugol


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 2
Dołączył: 08.12.2004




niektóre teledyski to są tak idiotyczne, przesycone seksem i w oóle tymi wszystkimi amerykańskimi gównami, że mi niedobrze...

Mi się osobiście podobają teledyski Eminema - są śmieszne :]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dajmond
post 10.12.2004 15:55
Post #23 

Prefekt


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 356
Dołączył: 29.06.2003
Skąd: nie wiem




Śmieszne? No cóż o gustach się nie dyskutuje.


--------------------
.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mellisa
post 10.12.2004 21:32
Post #24 

Czarodziej


Grupa: fikcyjnie głodni
Postów: 911
Dołączył: 29.06.2003
Skąd: gd

Płeć: Mężczyzna



mnie też bawią teledyski eminema...
czasami proste az do przesady
ale wlasnie to jest w tym takie zabawne
swietna parodia (to tak btw tematu na bziumie)

Christina Aguilera - Fighter
takie teledyski bardzo mi sie podobają
ze względu na specyficzną zawiłość.
nie ma tam prostej historii
powtarzającej sie w co drugim klipie
tylko ciekawy dobor scen.
interesujący

nie podobają mi się natomiast teledyski
ktore sie nie ruszają ;P
znaczy takie gdzie tylko fotki migają
teraz to takie modne chyba
Tina Turner ma taki
Bajm, Anastacia i nawet piasek o ile sie nie myle
nie podoba mi się to strasznie

tak ogolnie bardzo


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
PEQU
post 11.12.2004 11:09
Post #25 

Kandydat na Maga


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 77
Dołączył: 09.12.2004
Skąd: xE{x: R+}




Ja sie jaram teledysiam A Ha, taka grupa z wczesnych lat 80. Jeden z bardziej znanych to Take On Me, jest on poczatkiem serii teledyskow; opowaida o tym jak z komiksu wyszedl jeden koles i zaczyna zyc w swiecie ludzi ;] Ten teledys jest majstersztykiem, zastosowano tam takie fajne przejscia z grafiki rysowanej olowkiem na normalne video. Polecam kazdemu, na emulu napewno jest.
Pozatym Ariane - Komm Susser Todd, Enigma - Return to the Innocence, Grammatik - Friko, OSTR - Kochana Polsko, Goo Goo Dols - Iris, Metallica -Wisky in the Jar, Limahl - The Neverending Story, Enya - May It Be, 3 Wymiar - Skamieniali, Owal - Pelen Pokus, Pet Shop Boys - Always On My Mind i It's a Sin, Paktofonika - Jestem Bogiem ale remix Kippera, Daft Punk - Interstella 5555, ale w sumie to nie teledysk tylko godzinny film z muzyka ;], no i na koncu byl taki teledysk DJ Qubert'a kwasny bardzo o wielkiej korporacji dentystycznej, ale za chuja nie pamietam tytulu ;]


--------------------
PEQU
NUTELLA FOREVER <=> x^nE[N+F]=>{x:R(x)#n}
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

10 Strony  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
 


Kontakt · Lekka wersja
Time is now: 21.06.2018 01:04