Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

9 Strony < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Filmy Dajace Do Myslenia, cos polecacie?

Kira
post 29.04.2005 09:34
Post #51 

Mistrz Różdżki


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 1312
Dołączył: 15.05.2003
Skąd: Roma, Italia!

Płeć: Kobieta



QUOTE(voldzia @ 29.04.2005 02:04)
kurde, widze ze niektorzy nei zrozumieli do konca o jakie filmy prosilam tongue.gif

no wiec chodzi mi nie o film o jakis narkomanach czy takich jakis ludziach wydawaloby sie zwyklych. ja szukam czegos no... insiprujacego, niebanalnego, niedoslownego. a historia narkomana neistety jest doslowna moim zdaniem. ta doslownoscia moze wzruszac i poruszac, ale ja juz takich filmow sie naogladalam duzo. film sie skonczyl, w nocy przemyslalam kilka spraw i w zasadzie koniec tematu. a teraz chce czegos absolutnie niezwyklego, moze z gatunku filmow artystycznych, ale dajacych do myslenia.

szukam czegos, co nie fabula daloby mi do myslenia, ale ujeciami, slowami, pieknymi scenami, niezwyklym pomyslem.
*



no to w takim razie polecam kino Davida Lyncha [mi osobiście najbardziej podobało się Mulholland Drive i Miasteczko Twin Peaks. polecam i film i serial]


i Lokatora Polańskiego ; ] user posted image


--------------------
ogni giorno sempre faccio qualche lotta
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Silda
post 10.05.2005 16:41
Post #52 

Kandydat na Maga


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 58
Dołączył: 05.04.2003




QUOTE
a szukam czegos no... insiprujacego, niebanalnego, niedoslownego

Przejrzałam temat, i chyba się nie powtórze, jeśli polecę:
'Tańcząc w ciemnościach' Larsa von Triera
'Europę' Larsa von Triera
'Siedmiu Samurajów' Kurosawy smile.gif genialny film smile.gif
'Wielki błękit' Luca Bessona
'Dantona' Wajdy
Trzy kolory Kieślowskiego
jako wielbicielka Gary'ego Oldmana polecam także 'Dracule' :]

No, to masz w czym wybierać tongue.gif

Aha, nie polecam Requiem dla snu. Kiepski film. Ale to tylko takie moje małe skromne zdanie.


--------------------
sekai no hatemade
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Milina
post 10.05.2005 17:18
Post #53 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 125
Dołączył: 05.05.2005
Skąd: Kraina Marzeń

Płeć: Kobieta



A może "Vanilla Sky" lub "American Beuty" pasuje do tych kryteriów? Niezwykle wysokie wymagania i mało filmów je spełni...
Dodałabym jeszcze "Wywiad z wampirem". Nie wiem, czy dokładnie o to chodziło... Ale ja znajduję tam właśnie piękno, melancholię...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eva
post 10.05.2005 17:21
Post #54 

nocturnal


Grupa: czysta krew..
Postów: 5438
Dołączył: 10.04.2003
Skąd: Poznań, miasto doznań.

Płeć: Kobieta



QUOTE(MalGanis @ 29.04.2005 08:51)
O tak,
"Piękny Umysł" był ekstra...
Ok, to wcześniejsze to podawałem FAJNE filmy więc może...
a, co tam...
Mi tam się podobały, może niektóre raczej do myślenia nie pobudzają...
Ale HP - owszem - przekazuje rózne wartości tongue.gif
AA!!!
Jak mogłem zapomnieć!
"Władca Pierścieni" !!! To też jest film "dający do myślenia" jak wy to nazywacie...
*


Cholera.
Idz przejrzyj forum, gdzies tam sie pęta temat 'co ostatnio obejrzelismy' albo co, mozesz sie tam popodniecac produkcjami mniej czy bardziej ambitnymi. Ale jak nie umiesz czytac ze zrozumieniem, to sie nie wypowiadaj. Bo, nie przymierzajac, pierdzielisz.
QUOTE
no wiec chodzi mi nie o film o jakis narkomanach czy takich jakis ludziach wydawaloby sie zwyklych. ja szukam czegos no... insiprujacego, niebanalnego, niedoslownego. a historia narkomana neistety jest doslowna moim zdaniem. ta doslownoscia moze wzruszac i poruszac, ale ja juz takich filmow sie naogladalam duzo. film sie skonczyl, w nocy przemyslalam kilka spraw i w zasadzie koniec tematu. a teraz chce czegos absolutnie niezwyklego, moze z gatunku filmow artystycznych, ale dajacych do myslenia.
szukam czegos, co nie fabula daloby mi do myslenia, ale ujeciami, slowami, pieknymi scenami, niezwyklym pomyslem.

Czaisz baze zią?

Ten post był edytowany przez Elvaralinde: 10.05.2005 17:21


--------------------
“You may be as vicious about me as you please. You will only do me justice."

deviantART
last.fm
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Kira
post 10.05.2005 17:25
Post #55 

Mistrz Różdżki


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 1312
Dołączył: 15.05.2003
Skąd: Roma, Italia!

Płeć: Kobieta



chyba źą


--------------------
ogni giorno sempre faccio qualche lotta
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
BlackOmen
post 10.05.2005 18:48
Post #56 

Animag


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 1526
Dołączył: 29.05.2004
Skąd: 4chan.org

Płeć: Mężczyzna



Wlasnie 'źą' a nie 'zią'
Ale ten malganis juz wczesniej walna takiego kwaitka co dla niego jest filmami dajacymi do myslenia dlatego teraz juz potwierdzil spieprzenie gustu i nie ma co do tego wracac user posted image


--------------------
user posted image
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?"
Jonasz Kofta
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Magya
post 11.05.2005 17:33
Post #57 

Czarodziej


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 874
Dołączył: 01.08.2004

Płeć: Kobieta



No i chyba chłopak nicka zmienił dry.gif Daje do myślenia film "Anioł w Krakowie" Koniec Kropka smile.gif


--------------------
Motylem jestem.


user posted image

Członkini The Marauders - fanklubu Huncwotów
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
żaba
post 12.05.2005 14:30
Post #58 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 146
Dołączył: 06.12.2003
Skąd: obsypany różanym kwieciem Olsztyn...(pff jasne =P)




QUOTE
"Forrest Gump" i "Szósty zmysł". O tym ostatnim filmie mogę powiedzieć tyle, że gdy go obejrzałam to ... no, to było piękne 
A "Forrest" to po prostu opowieśc o upośledzonym chłopcu, który znalazł miłośc zrobił wiele rzeczy a koniec jest smutny.


ooo tak... "Forrest Gump" jest pieknym i cudownym, dającym do myślenia filmem.

Do takich zaliczam też "21 gramów", "American Beauty", "Piękny umysł", ale oczywiście też "Efekt Motyla" - super, poprostu super... dał mi do myślenia, naprawdę... gorąco polecam.

EDIT:

QUOTE
O tak,
"Piękny Umysł" był ekstra...
Ok, to wcześniejsze to podawałem FAJNE filmy więc może...
a, co tam...
Mi tam się podobały, może niektóre raczej do myślenia nie pobudzają...
Ale HP - owszem - przekazuje rózne wartości
AA!!!
Jak mogłem zapomnieć!
"Władca Pierścieni" !!! To też jest film "dający do myślenia" jak wy to nazywacie...


o nara... czy Ty naprawdę uważasz te filmy za dające do myślenia? ;\ ? Trzymajcie mnie, bo nie wyrobie. HP?! Władca?! NIe wspominając już o wcześniejszych tytułach...
...
.....

;\


--------------------
„I nagle zdałam sobie sprawę, jak bardzo jestem próżna; jak próżni jesteśmy wszyscy i jak wielką wagę przypisujemy sobie samym, naszemu istnieniu w świecie, które tak naprawdę ma znaczenie jedynie dla paru najbliższych. A może nawet i to znaczenie przeceniamy? A nawet jeśli nie, to czymże ono jest wobec milionów tych, którym nasz los jest obcy i najzupełniej obojętny; którzy o tym, że w ogóle jesteśmy, nawet nigdy się nie dowiedzą? Tysiące, miliony takich jak ja dziewcząt i chłopców – tak samo przecież jak ja ważnych i niepowtarzalnych – mogłoby zniknąć w jednej chwili jak jakiś obłok albo tęcza i czy to by cokolwiek zmieniło? Czy świat by przez to przestał istnieć? Wszystko by nadal biegło już utartym torem, a po zimie, jak zwykle, zakwitłyby kwiaty... Z jaką siłą dotarła do mnie ta brutalna prawda! Ta oczywista prawda, którą tak łatwo jest przeoczyć, przez to, że taka oczywista...”
Helena Saniewska –Mały wielki świat

Mój blog
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jasiek_barca
post 12.05.2005 14:52
Post #59 

Mugol


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 2
Dołączył: 09.05.2005




no to obejrzyj sobie Pasję.
to naprawde wspaniały film ukazujący cierpienie Jezusa...
po nim będziesz starać się być kims lepszym...
przynajmniej ja tak to odczułem...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
MalGanis
post 14.05.2005 20:29
Post #60 

Uczeń Hogwartu


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 174
Dołączył: 12.04.2005

Płeć: Mężczyzna



Hm...
Zmieniłem nicka? Głowa cie boli?
Niewiele jest filmów dających do myślenia, przynajmniej tak jak ty to sądzisz. Jeśli takich filmów jest 10 na całym świecie to jest OK.

Owszem, filmy typu "Resident Evil" może i nie dają do myślenia, ale są fajne.

Może i Tolkien czy Potter nie jest taki znowu dający do myślenia, ale przekazuje nam różne wartości. Już nie chcę wracać do tematu, ale jeśli Fantasy uczące przyjaźni, miłości, poświęcenia itd. nie są dobrymi filmami dającymi do myślenia, to czy jakiekolwiek istnieją?

Niektóre są tylko po to, aby forse zarobić, ale nie. Może i Resident Evil był dobrym filmem, ale bardzo komercyjnym, stworzonym by zarabiać miliony kasy, a nie zdobywać miliony fanów...

Tak samo jest z grami. Rynek pełen, ale gier które okazały się hitem jest garstka. Bo hit to nei tylko gra czy film. Na podstawie prawdziwego hitu wychodzą książki, figurki postaci, gadżety itd...
Dlatego mnie wkurza, jak ktoś mówi, że np. "Ja, robot" jest wielkim hitem... To tylko film do zarabiania kasy i nic więcej, po paru miesiącahc o nim wszyscy zapomną... Po za tym wątpię, żeby choćby w McDonaldzie były jakieś gadżety z tym filmem związanie...

A zatem hitami stają się nieliczne... produkcje (czy to filmy czy to książki czy nawet gry) a prawdziwy hit ma zwolenników. A zwolennikom nie chodzi o efekty specjalne czy inne pierdoły, ale wtedy film ma zwolenników, gdy swoich fanów czegoś nauczy...

dry.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eva
post 14.05.2005 20:35
Post #61 

nocturnal


Grupa: czysta krew..
Postów: 5438
Dołączył: 10.04.2003
Skąd: Poznań, miasto doznań.

Płeć: Kobieta



To nie temat o hitach. Wiec nie pieprz.

Wiesz, pornole tez niektorych uczyly milosci ale jakos do myslenia nie daja. ;p To tak abstrachujac.
QUOTE
Niewiele jest filmów dających do myślenia, przynajmniej tak jak ty to sądzisz. Jeśli takich filmów jest 10 na całym świecie to jest OK.

Ale wlasnie tych 10 szukamy.
QUOTE
Może i Tolkien czy Potter nie jest taki znowu dający do myślenia, ale przekazuje nam różne wartości.

Spojrz na nazwe tematu. Spojrz na wypowiedz autorki. Nie modernizuj jej wypowiedzi, bo temat jest jej tworzywem.


'A artysta nie moze byc jednoczesnie tworzacym i tworzywem..'

Edit; A ta przynudnawa dywagacja o hitach jest bezcelowa.

Ten post był edytowany przez Elvaralinde: 14.05.2005 20:36


--------------------
“You may be as vicious about me as you please. You will only do me justice."

deviantART
last.fm
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Child
post 14.05.2005 20:40
Post #62 

leżący rybak


Grupa: czysta krew..
Postów: 7043
Dołączył: 26.11.2003

Płeć: Mężczyzna



QUOTE
Niektóre są tylko po to, aby forse zarobić, ale nie. Może i Resident Evil był dobrym filmem, ale bardzo komercyjnym, stworzonym by zarabiać miliony kasy, a nie zdobywać miliony fanów...
to ja nic nie mówię o Chorym Portierze czy Władku Grzebieniu. Przecież o czymś takim nikt nie słyszał, a rolki z filmem rozdawali po każdym seansie. Czyste kino niezależne, gdzie nikt nie kalkulował zysku.

QUOTE
Na podstawie prawdziwego hitu wychodzą książki, figurki postaci, gadżety itd...
to ja chcę figurkę z Fallouta, Herosów, Vice City i FarCrya.

nie będę rozciągał: buehehehe!!! Facet - jak Fallout, Herosi czy Vice City to nie są hity i nie rozeszły się w milionowych nakładach [piratow z dziesięc razy tyle ;]], nie mają od zarąbania fanów, którzy katują HoMM2 czy pierwszego Falla na wszystkie sposoby, to weź się nie odzywaj, mmmkay? dla ciebie hity to pewnie HP albo przekombinowany i przereklamowany Dum albo simsy ;>

Ten post był edytowany przez Child of Bodom: 14.05.2005 21:00


--------------------
user posted image
His power level... It's over ni-- oh, wait. It's only over seven thousand.

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
MalGanis
post 14.05.2005 20:54
Post #63 

Uczeń Hogwartu


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 174
Dołączył: 12.04.2005

Płeć: Mężczyzna



Child - to co wymieniłes, to właśnie nie są hity...
Ja wam tylko daje do zrozumienia, ze raczej filmów swojego zycia nie poznajdujecie, i daltego tak zanudzałem o hitach tongue.gif
Ale co tam...
I mi nie mówcie że Potter nie daje do myślenia mad.gif
Może nie tak bardzo jak film którego szukacie, ale zmusza do refleksji...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Golden Phoenix
post 14.05.2005 21:04
Post #64 

Prefekt


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 351
Dołączył: 16.07.2004
Skąd: Bydgoszcz / Toruń

Płeć: Kobieta



Moje typy: "Szósty zmysł", wspomniany wcześniej "Forrest Gump" i niedawno obejrzane przeze mnie "Stygmaty" - dały mi wiele do myślenia


--------------------
"Nightingale in a golden cage..."
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
voldius
post 14.05.2005 22:57
Post #65 

Unregistered









jezeli Potter zmusza Cie do refleksji to masz ciezko.

przechodzac kolo bilboardu 'Danio' zatrzymujesz sie na chwile i zamyslasz?

szosty zmysl? w ktorym momencie?


a Malganis Twoją wiedze o kinie pokazuje zdanie, o tym ze jest 10 wartosciowych filmow. jest ich 100 razy tyle, czy jeszcze wiecej.

Ja, Robot mi sie podobal.



\/ Koniec bzdur: \/

obejrzalem poraz drugi Virgin Suicides - 'Przeklenstwa niewinnosci'. film dzialajacy, pokazujacy, swietnie zagrany, chociaz z wieloma niedociagnieciami.
historia siostr Lisbon jest wciagajaca, przerazajaca i na pewno dajaca do myslenia. ignoranctwo, nie poraz pierwszy pisze ze to najstraszniejy wrog czlowieka. jak najbardziej.
a Josh Harnett w tamtej roli naprawde wymiatal /nawet lubie lojtka, tak jak Afflecka, Pitta czy Damona/. zreszta Kirsten Dunst tez, tylko wlasnie pani Coppola zbyt skupila sie na postaci Lux i bylo to troche zastanawiajace, chociaz nie uwazam zeby wlasnie Lux byla najladniejsza z siostr.
Go to the top of the page
+Quote Post
Eden_ka
post 14.05.2005 22:59
Post #66 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 149
Dołączył: 08.05.2003
Skąd: Neverland




Ja bym określiła mianem filmu dającego do myślenia "Między słowami" i "The good girl", mało znany film z Jennifer Aniston... można go uznać albo za totalny kicz (jak orzekla moja matka) albo uznać, że coś w tym filmie jednak jest. Filmami dajacymi do myslenia sa dla mnie takie, w ktorych nie dzieje sie w zasadzie nic... opowiadaja o przecietnych ludziach i ich zwykłych życiach, ale mimo to nie są nudne.

A przypomniało mi się - takim filmem jest tez dla mnie "Telefon"... mimo z niezbyt pasuje do wyzej wymienionych kryteriow.


--------------------
user posted image
"While I crawl into the unknow - cover me
I'm going hunting for mysteries - cover me
I'm going to prove the impossible really exists" - Bjork
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
voldius
post 14.05.2005 23:06
Post #67 

Unregistered









ja w Telefonie znalazlem tylko Farella i kupe smiechu. no bo Foresta Whitetakera sie znalo ;] nic poza tym, naciagana koncowka, a poza tym nie dokonca poprawny film, amerykański.

film nudny jest filmem dajacym do myslenia? aha, bo nei moze sie nic dziac, najlepiej siedziec w pociagu w przedziale z pania kichajaca z panem z teczka z matka z dzieckiem.
super.
a ghost dog nie byl filmem nudnym a dawal do myslenia. ha!
Go to the top of the page
+Quote Post
Eden_ka
post 14.05.2005 23:12
Post #68 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 149
Dołączył: 08.05.2003
Skąd: Neverland




Voldius- czytaj ze zrozumieniem. Napisalam:

QUOTE
opowiadaja o przecietnych ludziach i ich zwykłych życiach, ale mimo to nie są nudne.




--------------------
user posted image
"While I crawl into the unknow - cover me
I'm going hunting for mysteries - cover me
I'm going to prove the impossible really exists" - Bjork
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
voldius
post 14.05.2005 23:20
Post #69 

Unregistered









'filmy w ktorych w zasadzie nic nsie nie dzeije, a nie sa nudne'. a jakie te filmy sa?
poza tym juz mnie coraz mniej ruszaja filmy 'z zycia przecietnego czlowieczka'. za duzo ich, poza tym juz lepiej doszukiwac sie takich przypadkow w zyciu.
Go to the top of the page
+Quote Post
vigga
post 14.05.2005 23:22
Post #70 

Szukający


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 489
Dołączył: 06.07.2003
Skąd: Olsztyn




QUOTE
Niewiele jest filmów dających do myślenia, przynajmniej tak jak ty to sądzisz. Jeśli takich filmów jest 10 na całym świecie to jest OK.

jeżeli naprawdę tak uwarzasz, to znaczy, że masz cholernie ograniczone pole widzenia tego, co cie otacza.

QUOTE
Może i Tolkien czy Potter nie jest taki znowu dający do myślenia, ale przekazuje nam różne wartości. Już nie chcę wracać do tematu, ale jeśli Fantasy uczące przyjaźni, miłości, poświęcenia itd. nie są dobrymi filmami dającymi do myślenia, to czy jakiekolwiek istnieją?

uno -> NIE SĄ DAJĄCE DO MYŚLENIA. widzisz! sam właśnie to powiedziałeś. a ten temat jest o filmach, 'troszkę' innych niż HP...
secundo -> Fantasy uczące miłości czy przyjaźni? matko. w jakim ty świecie żyjesz. są setki, ba! tysiące filmów NIE z gatunku fantasy i są o niebo lepsze od tych przedstawiających wyimaginowane światy.

QUOTE
Niektóre są tylko po to, aby forse zarobić, ale nie. Może i Resident Evil był dobrym filmem, ale bardzo komercyjnym, stworzonym by zarabiać miliony kasy, a nie zdobywać miliony fanów...

a filmu HP to wcale, a wcale nie stworzono, aby zarabiac miliony.

QUOTE
Tak samo jest z grami. Rynek pełen, ale gier które okazały się hitem jest garstka. Bo hit to nei tylko gra czy film. Na podstawie prawdziwego hitu wychodzą książki, figurki postaci, gadżety itd...
Dlatego mnie wkurza, jak ktoś mówi, że np. "Ja, robot" jest wielkim hitem... To tylko film do zarabiania kasy i nic więcej, po paru miesiącahc o nim wszyscy zapomną... Po za tym wątpię, żeby choćby w McDonaldzie były jakieś gadżety z tym filmem związanie...

czy to, czy danego filmu są figurki w mcdonaldzie jest dla ciebie wyznacznikiem tego, czy film jest wartty obejrzenia? tak? to gratuluję. z takim myśleniem na penwo zajdziesz daleko.


--------------------
mądrzejsi mówili nie rób
mówili
trzymaj się z daleka
nie pozwalali mi
sam się dowiedziałem
czym jest kłamstwo
zło i krzywda
dziękuje Wam
za okaleczenie mojej duszy...


all we see or seem is but a dream within a dream
*************
nierealne jak bajka...prawdziwe jak bajka...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eden_ka
post 14.05.2005 23:28
Post #71 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 149
Dołączył: 08.05.2003
Skąd: Neverland




QUOTE(voldius @ 14.05.2005 23:20)
'filmy w ktorych w zasadzie nic nsie nie dzeije, a nie sa nudne'. a jakie te filmy sa?
*



ano wlasnie takie jak dwa przeze mnie wymienione... zaliczajac sie do filmow obyczajowych.


--------------------
user posted image
"While I crawl into the unknow - cover me
I'm going hunting for mysteries - cover me
I'm going to prove the impossible really exists" - Bjork
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
korniszonek
post 17.05.2005 23:06
Post #72 

Kandydat na Maga


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 65
Dołączył: 16.03.2004
Skąd: W krainie błazna ....

Płeć: Kobieta



Nieważne co powiecie ale:
"Podaj dalej"
"Requiem dla snu"
"INIEMAMOCNI" - banał prawda? moze wrażenia nie robi, ale ma bardzo ważny morał w sobie. i nie mam ochoty rozpisywać się jaki, poprostu powiem tyle "Nie ma mocnych jeśli trzyma się razem"

Więcej coś? Jakoś nic więcej aż takiego wrażenia na mnie nei wyparło.
A ot tak dla rozmyślań i nic konkretniej:
"13 piętro"


--------------------
"Kiedy spłonęła pustka, zazieleniły się pola"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pawelord2
post 22.06.2005 12:04
Post #73 

Prefekt Naczelny


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 587
Dołączył: 10.04.2003
Skąd: Przeworsk

Płeć: Mężczyzna



Nie film - filmik, animacja...
Jest ich sporo ale te ktore akurat mam pod ręką :

Na początek animacja Strangera, z muzyką BR w tle (jakos kiepska, zeby mniej wazylo). Piosenka Let Them Eat War więc zgadnijcie o czym. Polecam, warto znac tekst bo obrazki nie sa takie znowu przypadkowe. A wlasnie - miejscami drastyczna.
http://web.takebackthemedia.com/geeklog/pu...005062016534181

Potem animacja Undo : http://lila.platige.com/~marcin/ dzial Movie, troche sie laduje.
O tym że przeszłości nie mozna tak łatwo zmienić...


Polecam
"...P..."


--------------------
now everybody's praying, don't pray on me
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Łapka
post 22.06.2005 12:45
Post #74 

Kafel


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 18
Dołączył: 06.06.2005




Na mnie wielkie wrażenie wywarł film i książka pod tytułem: ,, Forest Gump" film jest fajny i daje do myślenia. Z książek polecam dzieło r. Graves: ,, Ja, Klaudiusz" jest super!(no może nie tak jak harry potter


--------------------
Seryjny morderca szczurów:)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Milina
post 22.06.2005 14:59
Post #75 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 125
Dołączył: 05.05.2005
Skąd: Kraina Marzeń

Płeć: Kobieta



Ostatnio: "Karol - człowiek, który został papieżem". Po prostu.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

9 Strony < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
 


Kontakt · Lekka wersja
Time is now: 23.05.2018 03:25