Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

5 Strony  1 2 3 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Aktorzy Z "czary Ognia", pełna lista aktorów plus fotki

kkate
post 12.09.2004 16:16
Post #1 

Czarodziej


Grupa: slyszacy wszystko..
Postów: 894
Dołączył: 10.03.2004

Płeć: Kobieta



"Harry Potter i Czara Ognia"

Premiera ma odbyć się 18.11.2005r.

reżyseria: Mike Newell
scenariusz: Steven Kloves
zdjęcia: Roger Pratt
muzyka: John Williams
scenografia: Stuart Craig, Mark Bartholomew, Alastair Bullock, Alan Gilmore, Neil Lamont, Gary Tomkins

A oto pełna lista aktorów, którzy mają zagrać w Czarze Ognia oraz fotki niektórych z nich (tych nowych):

Daniel Radcliffe - Harry Potter
Emma Watson - Hermiona Granger
Rupert Grint - Ron Weasley
Robbie Coltrane - Rubeus Hagrid
Michael Gambon - Professor Dumbledore
Alan Rickman - Professor Severus Snape
Maggie Smith - Professor Minerva McGonagall
Gary Oldman - Sirius Black
Shirley Henderson - Moaning Myrtle (Jęcząca Marta)
John Hurt - Mr. Ollivander
Tom Felton - Draco Malfoy
Jason Isaacs - Lucius Malfoy

Katie Leung - Cho Chang
user posted image

Frances de la Tour - Madame Maxime
user posted image

Brendan Gleeson - Mad-Eye Moody (Szalonooki Moody)
user posted image

Stanislav Ianevski - Viktor Krum (fotka niedostępna tongue.gif )

Robert Pattinson - Cedric Diggory
user posted image

Clémence Poésy - Fleur Delacour
user posted image

Roger Lloyd-Pack - Barty Crouch
user posted image

Pedja Bjelac - Igor Karkaroff
user posted image

Jeff Rawle- Amos Diggory
user posted image

David Tennant - Barty Crouch Jr.
user posted image

Matthew Lewis - Neville Longbottom
Devon Murray - Seamus Finnegan
Jamie Waylett - Vincent Crabbe
Joshua Herdman - Gregory Goyle
Alfie Enoch - Dean Thomas
Oliver Phelps - George Weasley
James Phelps - Fred Weasley
Chris Rankin - Percy Weasley
Mark Williams - Arthur Weasley
Timothy Spall - Peter Pettigrew
Richard Fish - Bill Weasley (nie znalazłam fotki)
Bonnie Wright - Ginny Weasley

Miranda Richardson - Rita Skeeter
user posted image

Ralph Fiennes - Lord Voldemort
(sorry za brak zdjęcia, ale na forum jest chyba ograniczona ilość fotek w poście)

Shefali Chowdhury - Parvati Patil
Afshan Azad - Padma Patil
Angelica Mandy- Gabrielle Delacour (też narazie brak zdjęć)

Jeśli znajdę coś jeszcze, postaram się dodać. wink.gif

Ten post był edytowany przez kkate: 12.09.2004 16:20


--------------------
just keep dreaming.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mayi
post 12.09.2004 16:38
Post #2 

Uczeń Hogwartu


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 190
Dołączył: 18.06.2004
Skąd: poznan




niesamowite ale ten facet co ma grac Amosa Diggor'ego wyglada tak jak go sobie wyobrazalam
Szaloonoki nie za lagodny???
Cho z kad to dziecko sie wzielo???


--------------------
szkoła :( :( :(
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vigga
post 12.09.2004 16:48
Post #3 

Szukający


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 489
Dołączył: 06.07.2003
Skąd: Olsztyn




Moody - hee? jakis taki gruby i z takim lagodnym wyrazem twarzy...
Karkarow - swietny
Skeeter - nie najgorsza
Crouch jr. - troche za ladny, nie jest piegowaty, nie jest rudy [w sumie to mozna to zmienic], srednio mi sie podoba

Voldemort -
Ralph Fiennes


--------------------
mądrzejsi mówili nie rób
mówili
trzymaj się z daleka
nie pozwalali mi
sam się dowiedziałem
czym jest kłamstwo
zło i krzywda
dziękuje Wam
za okaleczenie mojej duszy...


all we see or seem is but a dream within a dream
*************
nierealne jak bajka...prawdziwe jak bajka...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kubik
post 12.09.2004 16:55
Post #4 

Mistrz Różdżki


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 1449
Dołączył: 05.04.2003

Płeć: Mężczyzna



Czy wybranie akurat takiego zdjęcia Clémence powinno wzbudzac moje podejrzenia? tongue.gif


--------------------
...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Syriusz_Black
post 12.09.2004 17:13
Post #5 

Cichociemny.


Grupa: czysta krew..
Postów: 1905
Dołączył: 17.08.2003
Skąd: stąd nie widać

Płeć: jedyny w swoim rodzaju



Już czuję, że IV będzie najwięszą filmową klapą...


--------------------
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pszczola
post 12.09.2004 18:31
Post #6 

Mistrz Różdżki


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 1243
Dołączył: 30.08.2004
Skąd: Sto(L)ica




Nigdy nic nie wiadomo. Musimy byc cierpliwi. Chociaz i ja tego sie boje ^^". "Cztery Wesela i Pogrzeb" ogladalam wieki temu,ale pamietam,ze strasznie sie nudzilam, a "Usmiech Mona Lisy' podobno byl mndlawy. Ale nie ogladalam,wiec jestem cicho. Mam nadzieje,ze naprawde atmosfera z 3 czesci bedzie kontynuowana.

Mad-Eye w ogole nie pasuje do moich wyobrazen ;( A Fleur jakas taka...ludzka sie wydaje XD Reszta ujdzie. Cedric troche stary sie wydaje,ale nawet przypomina mi tego Cedrica z moich wyobrazen. Tylko wyglada tu jak narcyz ;P. A Cedric taki byl szlachetny i w ogole ^^" . Karkaroff- wypisz, wymaluj moje wyobrazenie, tylko ze siwy powinien byc, ale wszystko da sie zalatwic. A Crouch senior jakis taki za lagodny mi sie wydaje...
A Cho nawet moze byc. Co prawda inaczej ja sobie wyobrazalam (ktos ma takiego fajnego fanarta pod postem. No to tak ja sobie wyobrazalam ^^"), ale nawet pasuje do tej roli.
Madame Maxime...coz, mogliby wziac chociaz brunetke, ale charakteryzacja czyni cuda. Amos Diggory - znakomity urzednik z Ministerstwa :) A Rita? Podobnie jak z Cho. Inne mialam wyobrazenie,ale do roli pasuje.
Tylkomartwi mnie Voldemort. Moze cos z tego bedzie po charakteryzacji, bo teraz to kiepsko...

Ten post był edytowany przez Pszczola: 12.09.2004 18:34


--------------------
“so far from God and so near to Russia”
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ANASTAZJA BLACK
post 12.09.2004 19:36
Post #7 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 135
Dołączył: 06.07.2004




cóż. nei mam zdania.
pewnie ich tak ucharakteryzują, że beda nie do poznania.

co do SZALONOOKIEGO - za gruby i wogóle zły jak na tę rolę..........


--------------------
SADZONKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Osioł, "Shrek2")
http://img.photobucket.com/albums/v480/kka...hp/sadzonki.jpg

obrazek w sygnaturce nie przekracza 200x200
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
czadowa_
post 13.09.2004 21:05
Post #8 

Uczeń Hogwartu


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 225
Dołączył: 21.03.2004
Skąd: Białystok




Podobają mi sie nowości: Cedrik, Maxime i Rita. Fajnie dopasowani aktorzy spełniania moje oczekiwania. Co do Moodiego - może jak go trochę pokiereszuja i wstaiwa magiczne oko, to bedzie lepiej... smile.gif


--------------------
Jestem Tobą zafascynowana, M.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kkate
post 13.09.2004 21:37
Post #9 

Czarodziej


Grupa: slyszacy wszystko..
Postów: 894
Dołączył: 10.03.2004

Płeć: Kobieta



No a ja dodatkowo znalazłam fotę dziewczynki, co ma zagrać siostrę Fleur, Angeliki Mandy, ale nie wiadomo na 100% czy to ona:

user posted image


--------------------
just keep dreaming.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Hermiona13
post 13.09.2004 21:45
Post #10 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 113
Dołączył: 14.05.2004
Skąd: Sosnowiec




heh fajne bryle tongue.gif


--------------------
user posted imageuser posted imageuser posted image





Let's go the library! Let's go crazy and omit words to show off how good our English really is! Also, let's put a lot of shiny pictures to irritate the s... out of modem users.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eden_ka
post 13.09.2004 22:29
Post #11 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 149
Dołączył: 08.05.2003
Skąd: Neverland




Ehh...

Cho - ekhem.. na tym zdjeciu okropnie wyszla, ale mam andzieje, ze normalnie jest ladniejsza, hyhy...
Maxime - szczeze mowiac z wygladu paduje mi na olbrzymkeXD
Szalonooki - zupelnie, zupelnie nie pasuje... mam nadzieje, ze dzieki sztucznemu oku bedzie wygladal troche bardziej jak Moody
Cedrik - pierwszy raz widze jego zdjecie, bo wczesniej strona na ktorej bylo to zdjecie nie chciala mi sie wogole wlaczyc... no - srednio wyglada cedrikowato, ale ujdzie w tloku...
Igor - idealny!!! nic dodac nic ujac!
Fleur - bedzie okXD
Amos - ta, nadaje sie - i tak nie ma za wielkiej roli
Barty jr. - a moze byc... i tak nie bedzie mial za wielkiej roli ten aktor...
Gabrielle (jesli to bedzie ona) - tyz malo wazna postac..
Krum (nie ma tu jego zdjecie, ale widzialam porzadna fote goscia ktory CHYBA ma go grac)- z przykroscia stwierdzam, ze facet jest ochydny... wspolczucia dla Emmy, ktora wymazyla sobie Brada Pitta, hyhy


--------------------
user posted image
"While I crawl into the unknow - cover me
I'm going hunting for mysteries - cover me
I'm going to prove the impossible really exists" - Bjork
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Seba(NeO)
post 15.09.2004 13:46
Post #12 

Tłuczek


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 48
Dołączył: 20.06.2004
Skąd: Earth->Polish(smacznego)->Breslau




Maxime- Według mnie to jest trochę zachuda. Powinna być pulchniejsza na twarzy.
Cho-Nio ładna dziewczynka tongue.gif .
Moody-Za łagodny
Cedric- Za bardzo owłosiony na twarzy jak na Cedrica
Fleur- No coment...

Nio i to wszystko ale wydaje mi się że IV część będzie katastrofą... dementi.gif


--------------------
Niniejszy podpis jest identyczny z tym, który właśnie czytasz.

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kkate
post 15.09.2004 13:57
Post #13 

Czarodziej


Grupa: slyszacy wszystko..
Postów: 894
Dołączył: 10.03.2004

Płeć: Kobieta



QUOTE
Cedric- Za bardzo owłosiony na twarzy jak na Cedrica


Przecież się może ogolić tongue.gif A owłosiony na twarzy to może był akurat w tym filmie (bo to chyba fota z filmu jakiegoś) czy tam w tamtym czasie. Charakteryzacja może czynić cuda.... Czasem wychodzi to na dobre (np. Hagrid, Snape) a czasem - wprost odwrotnie (Lupin, Syriusz) - z dobrego aktora pasującego do roli zrobią postać niepodobną to tej, co ma grać.... blink.gif

P.S. Eden_ka - można prosić o ta fotkę Kruma lub stronę gdzie ją znalazłaś? wink.gif

Ten post był edytowany przez kkate: 15.09.2004 13:59


--------------------
just keep dreaming.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eden_ka
post 15.09.2004 15:34
Post #14 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 149
Dołączył: 08.05.2003
Skąd: Neverland




T ozdjecie kruma dostalam od kolezanki, ktora tez juz niepamieta gdzie je znalazla... smile.gif Pomniejszone zalanczam je do tego posta...
Kkate - jakbys chciala wieksze, to wysle ci je na emaila

Załączona/e miniatura/y
Załączony obrazek


--------------------
user posted image
"While I crawl into the unknow - cover me
I'm going hunting for mysteries - cover me
I'm going to prove the impossible really exists" - Bjork
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kkate
post 15.09.2004 15:41
Post #15 

Czarodziej


Grupa: slyszacy wszystko..
Postów: 894
Dołączył: 10.03.2004

Płeć: Kobieta



O masakra, jaki brzydal !!!!!!!!!!!!!! (moja pierwsza myśl) blink.gif

Biedna Emma sad.gif....

Szczerze mówiąc, ja gdzieś widziałam fotę tego gościa, w tej samej, że tak powiem, "okolicy" (miejsce, ciuchy itd.) tyle że z profilu. Muszę go poszukac to wam dam.

A czemu nie umieściłam - bo źródło było mało wiarygodne (jakieś blog) a poza tym sama nie wierzyłam, że to on tongue.gif I dalej do końca nie wierzę, bo "Wiki" miałby być TAKI PASKUDNY???????

To ja już się boję IV filmu.......

Eden_ka - tak, możesz wysłać większe, to je dam na stronę (oczywiście, z zaznaczeniem, od kogo je mam smile.gif )

Ten post był edytowany przez kkate: 15.09.2004 15:44


--------------------
just keep dreaming.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eden_ka
post 15.09.2004 15:56
Post #16 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 149
Dołączył: 08.05.2003
Skąd: Neverland




Ok, wysle
Tez mam nadzieje, ze to nie on, tylko jeden z kandydatow do tej roli... tak to te jego zdjecia mozna by znalezc na wikeszej liczbie stron zagranicznych o hp... prawda!?!?


--------------------
user posted image
"While I crawl into the unknow - cover me
I'm going hunting for mysteries - cover me
I'm going to prove the impossible really exists" - Bjork
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kkate
post 15.09.2004 16:13
Post #17 

Czarodziej


Grupa: slyszacy wszystko..
Postów: 894
Dołączył: 10.03.2004

Płeć: Kobieta



Ok, dzieki, troszke później wrzucę je na stronę wink.gif


--------------------
just keep dreaming.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kkate
post 15.09.2004 17:28
Post #18 

Czarodziej


Grupa: slyszacy wszystko..
Postów: 894
Dołączył: 10.03.2004

Płeć: Kobieta



OK, oto fotka niby-Kruma w powiększeniu (dzięki, Eden_ka biggrin.gif!)

user posted image

Ekhm.... nie powiem, żeby mi się podobał, ale nie wiemy i tak, czy to on.... Jeszcze. blink.gif


--------------------
just keep dreaming.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eva
post 15.09.2004 18:52
Post #19 

nocturnal


Grupa: czysta krew..
Postów: 5438
Dołączył: 10.04.2003
Skąd: Poznań, miasto doznań.

Płeć: Kobieta



Wlasnie stalam sie ogromna fanka Cedrika. Jak przyczytam 4 czesc jeszcze raz to sie porycze. Toz to idealny maz dla mnie.

P.S Co nie zmienia faktu ze Vold sie stal moim idolem.
Co z czlowiekiem robia aktorzy..

Ten post był edytowany przez Elvaralinde: 15.09.2004 18:55


--------------------
“You may be as vicious about me as you please. You will only do me justice."

deviantART
last.fm
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Hermiona13
post 15.09.2004 18:56
Post #20 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 113
Dołączył: 14.05.2004
Skąd: Sosnowiec




Ja myślę że to nie on!Mam taką nadzieję bo on mi się nie podoba dry.gif


--------------------
user posted imageuser posted imageuser posted image





Let's go the library! Let's go crazy and omit words to show off how good our English really is! Also, let's put a lot of shiny pictures to irritate the s... out of modem users.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eva
post 15.09.2004 19:03
Post #21 

nocturnal


Grupa: czysta krew..
Postów: 5438
Dołączył: 10.04.2003
Skąd: Poznań, miasto doznań.

Płeć: Kobieta



Nie ma byc bosko przystojny tylko odpowiadac opisowi. Wg mnie odpowiada.


--------------------
“You may be as vicious about me as you please. You will only do me justice."

deviantART
last.fm
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Hermiona13
post 15.09.2004 19:15
Post #22 

Iluzjonista


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 113
Dołączył: 14.05.2004
Skąd: Sosnowiec




No w końcu powinien być trochę przystojny no bo przecież tyle lasek na niego leciało.Przynajmnie według mnie powinien inaczej wyglądać..


--------------------
user posted imageuser posted imageuser posted image





Let's go the library! Let's go crazy and omit words to show off how good our English really is! Also, let's put a lot of shiny pictures to irritate the s... out of modem users.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eva
post 15.09.2004 19:30
Post #23 

nocturnal


Grupa: czysta krew..
Postów: 5438
Dołączył: 10.04.2003
Skąd: Poznań, miasto doznań.

Płeć: Kobieta



'Tyle lasek na niego lecialo' bo byl slawny. Tyle. Tylko Hermiona odkryla w nim prawdziwa uczuciowa glebie XD


--------------------
“You may be as vicious about me as you please. You will only do me justice."

deviantART
last.fm
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dajmond
post 16.09.2004 19:38
Post #24 

Prefekt


Grupa: Magiczni Forumowicze
Postów: 356
Dołączył: 29.06.2003
Skąd: nie wiem




,,Och Cedrik i Wiktor nie są sexy menani och ach!"
Krum pasuje, Ron chyba powiedział, że ,, dziewczyny na niego lecą tylko dlatego, że jest sławny"
A kogo wy sobie wyobrażałyscie? Księcia z bajki?


--------------------
.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kkate
post 16.09.2004 20:01
Post #25 

Czarodziej


Grupa: slyszacy wszystko..
Postów: 894
Dołączył: 10.03.2004

Płeć: Kobieta



Nie, nie księcia z bajki, ale jakiegoś ładniejszego choc odrobinkę... No nie wiem, włoski inne i jakiś wyglądający młodziej... choć w sumie nie, w książce było, że wygladal na starego, ale... no ciężko mi określić. Ale inny powinien byc!


--------------------
just keep dreaming.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

5 Strony  1 2 3 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic
 


Kontakt · Lekka wersja
Time is now: 30.09.2016 10:28