We wtorek, 27 września, w Stanach Zjednoczonych rozpoczął się Tydzień Zaakanych Książek organizowany przez ALA (American Library Association). Ta uroczystość ma na celu udowodnić Amerykanom, że mają prawo do wolności i do wyrażania wszystkich, nawet niepochlebnych opinii w zakresie literatury. Mogą więc uznać jakąś książkę za mało przystępną i wciągnąć ją na listę. Niestety, na liśnie znalazły się także powieści JK Rowling.
Wydawnictwo Media Rodzina ogłosiło na swojej oficjalnej stronie konkurs na akcję promocyjną szóstej części.
A oto treść ogłoszenia:
Ogłaszamy wielki konkurs na najlepszy pomysł akcji premierowej szóstego tomu cyklu JK Rowling, "Harry Potter i Książę Półkrwi".
Fani Harry'ego Pottera doskonale wiedzą, że podczas poprzednich premier bawiliśmy się już czarodziejsko w księgarniach o magicznej godzinie 00.00 i o wschodzie słońca, jeżdżąc tramwajami.
"Książę Półkrwi" również zasługuje na stosowną oprawę!
Pomysłodawca najoryginalniejszej, ale i możliwej do zrealizowania w rzeczywistości, akcji promocyjnej zdobędzie bardzo atrakcyjną nagrodę. Co to będzie? Niech na razie pozostanie to tajemnicą...
Propozycje prosimy przesyłać na adres promocja@mediarodzina.com.pl pod hasłem POMYSŁ.
Czekamy na Wasze propozycje!
Źródło: MuggleNet, Media Rodzina