Darkness and Shadow
30.06.2007 20:09
Sorry, ale mi się nie podoba nic z tego co wrzucilaś, no może poza mgłą. Wszystko takie rozmazane i niewyraźne.
Poza tym nie lubię generalnie zdjęć czarno-bialych, dziwi mnie, dlaczego wielu początkujących wybiera własnie tą technikę. Według mnie trzeba mieć dużo więcej umiejętności, żeby zrobić dobre zdjęcie bw, bo odpada tu kolor jako środek przekazu.
Hannah_Wilson
25.05.2008 12:56
A mi osobiście podoba sie zdj z glanami

Sczególnie to jak wykonałaś rysunek tej ręki.
Psychopatka
27.05.2008 20:34
genialne są te tytuły
Ludwisarz
27.05.2008 21:03
Jezu, Psychopatka powróciła była.
Poczuła się widać estetycznie skrzywdzona ;>
Człowieniu (człowieńko!)! Nie znam się na fotografii, ale niewątpliwie wiem to i owo o pretensjonalnych tytułach, nadętym mhroku i zawiewającej cmentarzem pseudoestetyce. Może zdjęcia nie są złe, ale tytuły jakie im ponadawałaś wywołują pusty śmiech i są po prostu masakrycznie żenujące. Właściwie to w "W okowach własnego szaleństwa rodzą się wyimaginowane osobowości" mogłoby spokojnie posłużyć za tytuł trzeciego albumu Comy, albo hoho może nawet nowej płyty Kata666. Ratunku!
za duuuuże. ludzie, jak tu oceniac kompozycje, jak moja przegladarka nie dopasowuje rozmaru zdjecia do okna.
nieostre, za ciemne, ruszone. nie wiem, skad przekonanie, ze ruszone zdjęcie jest bardziej dżezi. w większości przypadków nie wiem, co właściwie chciałaś powiedzieć.
oh, Em, myślę, że tytuły są dość jednoznaczne. ale no co Ty możesz wiedzieć o cierpieniu.
BlackOmen
29.05.2008 16:45
30.06.07 i dopiero teraz ten temat odżył? Magia "+1" ?
Psychopatka
29.05.2008 21:41
temat powinien być aktualny - ku przestrodze.
zastanawia mnie tylko, dlaczego nikt przez caly rok nie zauwazyl fenomenu tytułów tych ambitnych dzieł.
mało kto odwiedza galerię chyba
Psychopatka
30.05.2008 21:35
bo i mało sie tu dzieje - ciekawego
avalanche
30.05.2008 22:08
bo wrzuciłabyś rysa jakiegoś.