Help - Search - Member List - Calendar
Pelna wersja: Dzieci, Których Nie Ma
Magiczne Forum > Harry Potter > Fan Fiction i Kwiat Lotosu > Poezja
Sihaja
Czasem Bóg zrzuca z nieba kropelki,
zamknięte w złotej perle
dzieci elfów i wróżek,
których tak troszkę nie ma.

Świat powstaje za szklanymi oczyma
Słowa w ustach nigdy nie otwartych
I tylko z brzegu, przy koniuszku
wykwitnie z rzadka pozaziemski uśmiech.

Można je widzieć, dotknąć, obejrzeć
z bezsilną miłością pokiwać chwilę głową,
pomyśleć - nieszczęśliwe -
są jak śnieg zamknięty w szklanej kuli.

One są nie z naszej krainy
ich świat ma barwy troszkę inne.
Spieszą zawsze właśnie tam
gdzie nawet noc ma smak nadziei

Neonai
kurcze.
czytam i czytam, i ni w ząb nie rozumiem.
Sihaja
To o dzieciach autystycznych jest smile.gif
Moonchild
Ja też nic nie rozumiałam, ale skoro to o dzieciach autystycznych... to już łapie o co chodzi smile.gif
Niestety nie umiem jakos profesjonalnie skomentować tego wiersza, bo nie znam się na poezji. Powiem Ci tylko że bardzo mi się podoba, bo ten wiersz w bardzo trafny sposób opisuje jakie są dzieci dotknięte autyzmem.
muszka Me
Oooo tak. Właśnie o tym mówiłam jak myślałam o poziomie. Tu jesteś Ty i Twoje piękne słowa, myśli, które biegną jak drobne perełki gdzieś tam między mózgiem a kręgosłupem. Naprawdę czytam i czytam, jak zrobiłam to po raz pierwszy -- nie bardzo wiedziałam, co napisać -- bo aż mnie zatkało i byłabym w stanie powiedzieć tylko, że jesteś Poetką.

Bo jesteś Poetką i tworzysz Poezję. To chyba wystarczy, już wszystko wiesz, prawda?
Ewelka
Nie bedę sie powtarzać i mówić że twój wiersz jest piękny bo mówie Ci to przy kazdym nowym wierszu. Chociaz nie, mozę jednak powiem. >>>>Twój wiersz jest piekny<<<<Jakaż ja jestem orginalna smile.gif

Bardzo ciekawy temat wiersza, jak czytałam to prawie sie popłakałam cry.gif
voldzia