Help - Search - Member List - Calendar
Pelna wersja: [muzyka] Koncerty
Magiczne Forum > Kultura > Muzyka
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Mike
ja mialem w czerwcu na Job For A Cowboy jechac, ale niestety nie mialem z kim dry.gif
PrZeMeK Z.
Dziś w mojej szkole byłem na koncercie grupy Old Jazz Band, która, jak sama nazwa wskazuje, grała nowoczesne techno. tongue.gif
Bardzo fajnie grali, choć musiałem znosić widok znudzonych twarzy widowni. Saksofonista grał na jedynym w Polsce saksofonie basowym, banjo sobie cichutko przygrywało, a trąbka się popisywała. Na pewno miło było tego posłuchać, tym bardziej, że lubię jazz.
Z utworów, które znałem, grali "What A Wonderful World" Armstronga, motyw z "Chicago" i coś Raya Charlesa, ale nie rozpoznałem. Nie znam się na tym.
Child
Wczoraj na dzisiaj. Riverside z supportem [Totentanz + ISME.]

Całość zaczęła się od lekkiego obsuwu, wiec mogłem sobie obejrzeć bliżej gdański Parlament. Tak w skrocie: ojaciep... I 7,50 za browara - powariowali ;)

Support. Porządna dawka hałasu, momentami poukładane warstwy chaosu, ale całość przyjemna. Trochę odstawali od lirycznego wizerunku headlinera - jaki sobie wyrobilem po krotkim odsluchu plyt Riverside - wiec zdawalo mi sie, ze maja zadanie rozgrzac publikę, ktora z wolna bedzie stygla przy Riversidzie. Jakie bylo zaskoczenie, kiedy i oni rzucili ze sceny dudniącą, jazgotliwą bombę. Zaczęli od Beyond the Eyelids z najnowszej płyty, a potem było jeszcze głosniej. Z dyskografii wyciagneli chyba wszystkie swoje najcięższe, najbardziej czadowe kompozycje. Ale znalazlo sie i miejsce dla delikatnego, lirycznego 'Conceiving You' z refrenem zaspiewanym z publiką. Cudeńko. Jak zaczęli przed 22, tak autobus nocny łapałem za dziesięc pierwsza. Bardzo rozbudowany set. Swietnie zagrane, dobry kontakt z publiką, nagłośnienie - miodzio: bas wyrywal plomby z zebow ;)
A propo basu - nie wiedzialem, ze takie cuda mozna z nim wyprawiac. I jednoczesnie tak czysto spiewać. Jestem pod wrażeniem.