QUOTE(hazel @ 01.04.2006 01:41)
QUOTE(Sihaja @ 30.03.2006 17:21)
E tam, wogóle nie studiujcie XD
Great idea. W ogóle to panuje jakieś chore przekonanie, że każdy musi studia skończyć.
Heh, okrutne, acz prawdziwe. Zauważalny jest wielki pociąg do samej idei studiowania, ale już do tego, aby studiować coś konkretnego, albo coś zgodnego z zainteresowaniami - tego juz mamy mniej.
Własnie, Misiek, Hazel, co studiujecie?
Ja jeszcze sobie od przyszłego roku dobieram skandynawistykę albo kulturoznawstwo, mam nadzieję, że pogodzę.
Wiesz, Sihaja, jakbym chciała studiować to, co zgodne z moimi zainteresowaniami, to bym chyba w ogóle pracy nie miała... No, chyba że mi ktoś miły podpowie, co można robić po teatrologii?
Ja tam budownictwo studiuję, ale z tym moim studiowaniem to jest mniej więcej tak jak ze studiowaniem Miśka ( z tym chlaniem itd.

)
Fizyka Techniczna specjalność Informatyka Stosowana na FTiMS(Fuksem To i Może Skończymy jak to się u nas mówi;p) na polubudzie;p
QUOTE(emoticonka @ 01.04.2006 18:25)
Wiesz, Sihaja, jakbym chciała studiować to, co zgodne z moimi zainteresowaniami, to bym chyba w ogóle pracy nie miała... No, chyba że mi ktoś miły podpowie, co można robić po teatrologii?
Pracować w "Dialogu"? Pisać recenzje do różnych gazet, branżowych i nie branżowych? Być profesorem teatrologii na uniwerku? Pomagać aktorom? Pisać książki o teatrze współczesnym, pisać książki o teatrach, które już nie istnieją, odczytywać referaty, pisać eseje, oceniać, zarabiać tym, że się chodzi do teatru... Naprawdę wiele rzeczy. Wiesz, że ostatnio przekopując się przez sterty książek teatrologicznych nie znalazłam ani jednej poświęconej współczesnej interpretacji Szekspira? Nie rezygnuj tylko dlatego, że nie jesteś pewna czy zostaniesz po studiach zatrudniona. Przecież nie spróbowałaś - nie wiesz.
A jak sądzę, jakoś około trzech tysięcy nowych prawników rocznie też nie znajdzie zatrudnienia. Więc po co robić coś, do czego się nie czuje chęci?