Help - Search - Member List - Calendar
Pelna wersja: Wyszukane W Sieci
Magiczne Forum > Talk Show > Talk Show > Bzziuuummm!!!
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88
Child
olaboga. jestem niedobrym uczniem [;
MisieK
przynajmniej stwarzasz jakieśtam pozory xd
Avadakedaver
to muza chyba z Commandos II.
PrZeMeK Z.

http://www.maxior.pl/?p=index&id=28029&0

O. M. G! blink.gif

Zadanie domowe: po wysłuchaniu powyższego nagrania oceń iloraz inteligencji Maxiorka1498 (na początku komentarzy). Weź pod uwagę jego wiek. Podpowiedź: użyj przedziału 1 - 20.
Child
http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,3696597.html

co za debil XDDDDDD
avalanche
nie obrażaj ojca Romana!
Eva
http://wiadomosci.onet.pl/1421154,69,item.html buehehehe ide do woja xD
Aylet
QUOTE(Child @ 22.10.2006 12:55)

nie, no, co chcecie? on ma rację XD jego syn jest żywym przykładem.
Cat
nie wiem czy to było czy nie, ale dawno nie widziałam czegos tak pogrzanego XD pójdziesz do piekła!
Aylet
cheess.gif
supcio!
Avadakedaver
przecież child to zarzucił dwa dni temu.
Cat
no mówię, ze nie wiem czy było! (jestem niedojrzała!)
Child
szejm on ju =p

http://funsite.bee.pl/index.php?page=display&id=469
MisieK
haha! ta buda to politechnika gdańska ;D mieszkam 20 metrów od tej bramy wink2.gif
MisieK
PG to jest pieklo ;D
Child
ajm on a haaaaaaajweeeeej tu heeeel...!
MisieK
i jeszcze na ftims.
jesteś pewien swojej decyzji?
Child
tajes [;
Child